[Info-xaingra] Queda suspès el mercat d'intercanvi d'hivern

info-xaingraamoviments.net info-xaingraamoviments.net
Dme Nov 28 01:22:52 CET 2007

ostres..
doncs em sap molt greu, crec que alguns de vosaltres
ja sabeu que si no vinc a les reunions o no em comprometo
a preparar coses, es simplement per problemes de salut.
aixi i tot, crec que en el temps que fa que estic a la llista,
he vingut a una reunio, he ajudat a l-olla mobil en un mercat
i a muntar i he vingut a un parell mes de mercats a intercanviar,
la resta, han sigut intercanvis per mail. la veritat es que
m-agradaria participar mes activament, pero dia a dia faig
el que puc i ja em costa. pero em sap molt greu, se que tots
tenim els nostres mons, les nostres obligacions, etc, pero he
vist com xaingra ha anat creixent, mica en mica ens anem
coneixent les cares, els mercats tambe estan creixent i fent-se
mes coneguts, estan neixent altres mercats, son especials.
m-agradaria poder comprometre-m i dir, si, vinga, fem el
mercat, no podem adormir-nos.. pero es que en el meu cas,
ja dic que no puc, perque no se com estare dema i no m-agradaria
que tornes a arribar el dia de mercat, i no pogues venir, com m-ha
passat un munt de cops que no em podia moure.
aixi doncs, nomes puc dir-vos que no ho deixeu correr, que
entre tots estem fent que aixo funcioni, si, uns en persona, uns
altres fent-ne resso, uns altres descobrint que es aixo dels mercats,
ja se que un mercat no es pot muntar entre dos, o potser si, i potser
si ho decidiu aquests dos, dies abans es pugui apuntar algu mes i
el dia del mercat acabem portant coses i posant-les a terra, es igual,
el fet es que no mori.
salut!
n.

Més informació de la llista de correu Info-xaingra