[Info-xaingra] Penjar de nou la pancarta de la Virreina

info-xaingraamoviments.net info-xaingraamoviments.net
Dil Des 10 10:36:51 CET 2007

Hola¡
  Ahir quan tornava a casa vaig veure que la pancarta de la Virreina que anunciava el mercat estaba mig caiguda, suposo que pel vent, i la vaig treure. La tinc a casa, així que si algú em dona un cop de ma la tornem a penjar, preferentment avui o demà. Jo tinc una mica de vertigen i no em mola gens pujar-me a l'escala, però puc anar a buscar l'escala, el cordill, etc.
  Espero notícies
  Una abraçada

¿Chef por primera vez? - Sé un mejor Cocinillas.
Entra en Yahoo! Respuestas.

Més informació de la llista de correu Info-xaingra