[Info-xaingra] [Ateneu-rosadefoc] Penjar de nou la pancarta de la Virreina

info-xaingraamoviments.net info-xaingraamoviments.net
Dil Des 10 12:29:46 CET 2007

Hola Xavi!
Jo puc acompanyar-te a buscar l'escala i tornar-la a l'ateneu, però
avui no em podria enfilar a l'escala perquè tinc un genoll xungo.

Si va bé, podem quedar a les 20 h. a l'ateneu (em pots fer una perduda
al mòvil per comfirmar-ho). Si voleu quedar més tard, m'envies un
missatget?

Fins després.

  drjavier Sule <nayme1999ayahoo.es> ha escrito:

> Hola¡
>   Ahir quan tornava a casa vaig veure que la pancarta de la Virreina
>  que anunciava el mercat estaba mig caiguda, suposo que pel vent, i
> la vaig treure. La tinc a casa, així que si algú em dona un cop de
> ma la tornem a penjar, preferentment avui o demà. Jo tinc una mica
> de vertigen i no em mola gens pujar-me a l'escala, però puc anar a
> buscar l'escala, el cordill, etc.
>   Espero notícies
>   Una abraçada

> ¿Chef por primera vez? - Sé un mejor Cocinillas.
> [...]

Més informació de la llista de correu Info-xaingra