[Info-xaingra] fotos del mercat

info-xaingraamoviments.net info-xaingraamoviments.net
Div Mar 24 13:36:27 CET 2006

Mercès per l'oferiment Isabel
faré us del mateix i et demanaré una copia.

Si et plau, envía-me-la comprimida en format tar.bz2 o 7zip o tar.gz
i si tot i així supera 1Mb de tamany, et pregaria doncs que partíssis en
fitxer comprimit en parts de 896Kb (cada mail n'hi suma vora d'uns 128 =>
email: 128Kb + fotos: 896Kb = 1024 Kb = 1Mb).

Xevi