[Info-xaingra] fotos del mercat

info-xaingraamoviments.net info-xaingraamoviments.net
Div Mar 24 17:43:39 CET 2006

hola,
pots gravar les fotos de l ordinador a un cd? podria quedar com a material a
l ateneu, q utilitzariem enel futur...

abracades.

--Original Message Follows----
From: info-xaingraamoviments.net
To: xaingra info <info-xaingraamoviments.net>
Subject: [Info-xaingra] fotos del mercat
Date: Wed, 22 Mar 2006 14:09:34 +0100 (CET)

Durant el mercat un noi va estar fent fotos. Molt amablement me les va
enviar (entre d'altres persones) per a que si alguna vegada les necessitem
per alguna coseta... Ell em deia en el mail que si les volem utilitzar per
qualsevol coseta ho podem fer, sempre i quan l'avisem per a que en sigui
conscient. Si algú les vol veure o el vol fer alguna cosa, jo les tinc al
meu ordinador, i les puc enviar a qui ho necessiti o en vulgui fer algo.
Visca els espontanis fotògrafs, en nom de tots els que estavem per allà
moltíssimes gràcies!
   Isabel.