[Homeopatiaunicista] Contactes consultas

Xavier Borràs xavierborras a me.com
div mar 3 13:16:10 CET 2017

Sí, segur que tot plegat no és fàcil.
Tanmateix, crec que, pel que fa a l'AMBH, no hem d'avançar esdeveniments abans de presentar-nos-hi oficialment.
Salut,

Xavier

Xavier Borràs
Enviat des del meu iPhone

El 3 març 2017, a les 13:05, Consol Ruette <consol.ruette a gmail.com> va escriure: