[Homeopatiaunicista] Contactes consultas

Consol Ruette consol.ruette a gmail.com
div mar 3 13:05:13 CET 2017

Companys,

Contactar les consultes dels metges és tasca àrdua. Als de Barcelona
exceptuant els de l'Acadèmia, ja ho he fet, de moment sense resultat aparent,
  m'han de trucar ells o bé repetir jo la trucada. La setmana que ve o l,altra
  voldria contactar als de la AMHB, però no sé si seria convenient fer-ho
  abans de la presentació oficial al seu centre.Ho dic per anar avançant
en espera d,alguna visita a fer.

Sabadell i Terrassa volia deixar-ho per al final. Què dieu ??

Consol