[energiadecreixent] Es necessita algú per anar al Jurat del Premi Memorial per la Pau

Laura Blanco Grau lblanco_grau a yahoo.es
dll ago 29 13:44:52 CEST 2011

ah, vale, prou bé,

si t'està bé a tu, Andrea, guai. Sóc reserva

Petó!

________________________________
De: ester c <ishtar888 en gmail.com>
Para: Xarxa pel decreixement <energiadecreixent en llistes.moviments.net>
Enviado: lunes 29 de agosto de 2011 13:27
Asunto: Re: [energiadecreixent] Es necessita algú per anar al Jurat del Premi Memorial per la Pau

ok, si no diu ningú res en 2 dies quedem q hi vas tu doncs. t'hauria de passar els papers. no sé quan ho farem. si passes per valldo en algún moment passa per aki i te'ls dono. sinó potser haurà de ser divendres (Abans estic a tope) de totes formes es algo q es pot llegir bé en menys duna tarda penso, són 8 propostes d'1 a 3pag cada una, potser tu q vas més ràpioda q jo en 1h o 2h ho tens enllestit.
petons bonica i segueixo.muas.

El 29 d’agost de 2011 13:21, Andrea <acalsamiglia en gmail.com> ha escrit:

ei! si a ningú li fa una il.lusió boja jo hi puc anar!