[energiadecreixent] Es necessita algú per anar al Jurat del Premi Memorial per la Pau

ester c ishtar888 a gmail.com
dll ago 29 13:27:37 CEST 2011

ok, si no diu ningú res en 2 dies quedem q hi vas tu doncs. t'hauria de
passar els papers. no sé quan ho farem. si passes per valldo en algún moment
passa per aki i te'ls dono. sinó potser haurà de ser divendres (Abans estic
a tope) de totes formes es algo q es pot llegir bé en menys duna tarda
penso, són 8 propostes d'1 a 3pag cada una, potser tu q vas més ràpioda q jo
en 1h o 2h ho tens enllestit.
petons bonica i segueixo.muas.

El 29 d’agost de 2011 13:21, Andrea <acalsamiglia a gmail.com> ha escrit: