[energiadecreixent] [Organitza] Organtizació trobades barna

valeriaamoviments.net valeriaamoviments.net
Dil Set 7 18:53:23 CEST 2009

Hola!

Jo tinc ganes de ajudar a organitzar les jornades a Barcelona. Quan torni a
Bcn, encara no tinc clar quan pero abans d'octubre suposo, dedicaré temps a
aixó i em posaré al dia del que s'ha fet.

Abraçades a totas des de Valencia,

Valeria