[energiadecreixent] [Organitza] Organtizació trobades barna

enric enricamoviments.net
Diu Set 6 19:58:33 CEST 2009

Ei!!

doncs no passa res!
 jo aprofito el missatge per recordar
que demà hi ha reunió a les 19.30 a l'infoespai per posar en marxa
l'organització d'aquestes jornades
Qui tingui una mica de disponibilitat, ja ho saps!!

abraçades
enric

En/na Andrea Calsamiglia ha escrit: