[energiadecreixent] Local, ecologico y a granel

Salvador Pueyo Puntí spueyopuntiahotmail.com
Dij Nov 5 23:41:59 CET 2009

Hi ha una botiga de productes ecològics que em cau molt bé (va ser de les primeres que van aparèixer, amb arrels en el moviment ecologista, i no té el típic aire dietètic-ecopijo) que es diu Integral. Està al Passatge Gaiolà, a la vora de la Sagrada Família. Tenen alguns cereals i llegums ecològics a granel. Probablement són locals però això no t'ho puc assegurar.

Salva

Date: Thu, 5 Nov 2009 18:45:13 +0100
From: nrgbarnaagmail.com
To: energiadecreixentallistes.moviments.net
Subject: Re: [energiadecreixent] Local, ecologico y a granel

no sé si son ecológicos ni locales, pero conzco dos tiendas, ambas cerca del parque de la  ciudadela.
la una está en la calle princesa 38. Se llama Angel Jobal, y allí hay muchas especias. De allí compro gluten (para seitán) y soja texturizada.
otra se llama Jaume Renovell, en el paseo Picaso, número 34. hay de todo.
ay se me olvidaba. en parami, calle diputació 202, hay frutos secos al por mayor.
espero haberte ayudado.. igual la tienda no es ecológica pero hay productos ecológicos y locales,.