[energiadecreixent] Text d'introducció al decreixement

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Dma Maig 12 15:17:00 CEST 2009

Hola Salva,

al text on hi posses "i han col·locat el món a la vora d'un canvi climàtic
sense retorn." No estic d´acord amb la cua "sense retorn" tenint en compte
que de variacions de temperatures ja s´han produit moltes al llarg de la
historia geológica.

I també que la questió del canvi climatic, personalment s´haría de dir
escalfament de la atmosfera, s´ha convertit en una estrategia més per part
dels poders empresarials, els governs i les mes grans institucions. Aquestes
institucions no han tingut mai la consecució d´un mon més saludable, ans al
contrari, han estat els impulsors d´aquest model destructiu. I es ara quan
ja es evident que ens trobem davant l´abisme que volen donar la imatge de
preocupació pel medi ambient i tot aixó.

només aixó.
José.