[energiadecreixent] URGENT FESTA: algú coneix contes decreixentitstes??

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Div Maig 1 10:17:21 CEST 2009

Jo sé d'un conte del Martí Olivella Solé, editat per l'Ajuntament de
Reus (Regidoria de Solidaritat i Cooperació), que es titula "El planeta
del foc".

Es pot descarregar des d'aquest enllaç:
www.reus.cat/participacio_i_ciutadania/solidaritat/ciutatsolidaria/
_gif/llibreelbo.pdf -

La temàtica, però, és més relacionada amb la resolució de conflictes.

Fins ara,