[energiadecreixent] URGENT FESTA: algú coneix contes decreixentitstes??

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Div Maig 1 09:53:45 CEST 2009

Hola Andrea,

jo no me l'he llegit però sé que els d'enginyeria sense fronteres van fer
un conte titulat "la colla pessigolla vol salvar el mercat". Probablement
no és l'estil que busqueu, però per si de cas...

Un petó! (i per cert, ja m'explicaràs com va anar la teva festa eh?)

Anna