[energiadecreixent] Resum de energiadecreixent, Vol 36, Publicació 44

Inés Fez edefezagmail.com
Dis Mar 28 19:00:13 CET 2009

Hola decreixentistes!

Soc la Inés de Sants, alguns em coneixereu de col·laborar en activitats,
encara que fa temps que no ho faig...
Fa temps que no miro els correus de la llista, de fet tampoc no he
participat gaire... la qüestió és que ara ho faig perquè no se m'acut una
manera millor de contactar amb vostaltres. Em vaig trobar l'Edu i em va dir
que ho fes via web, el que passa és que no m'aclareixo molt amb la web...

Així que perdoneu si aquesta llista no és per això: el cas és que estic fent
un programa de ràdio a radio sants ona lliure, encara en període de proves
(només es pot sentir a la web http://www.santsonalliure.org/). El programa
es diu "el cargol de sants", és sobre consum crític i el fem gent que estem
en cooperatives de consum, i la idea és fer un enfocament decreixentista.
Per això voldriem dedicar el tercer programa al decreixement, i havíem
pensat en convidar algun representant de l'entesa o la xarxa pel
decreixement per fer-li una entrevista.
(si voleu sentir-lo aneu a la columna del mig, on diu últimes emissions)

La data prevista és el dimarts 21 d'abril de 20 a 20:30, i el lloc l'espai
obert a Sants. Però com encara no emetem en directe i serà gravat, es podria
canviar la data si no us va bé. Això sí, contesteu aviat, perquè som 4 que
fem el programa, per posar-nos d'acord.

En fi, ja dieu alguna cosa, disculpeu per irrompre així a la llista.

Salut i decreixement!!

Inés.