[energiadecreixent] Descoberta del decreixement pels escoltes 11/4/09

ester c ishtar888agmail.com
Dis Mar 28 16:22:30 CET 2009

Hola a totes,

Un company dels escoltes -conegut meu- ens demana si el dissabte 11 d'abril
(Setmana Sta.) podem fer una 'descoberta de l'entitat' a un grup de
nois/noies que estan fent la formació de monitors. Entre les activitats que
fan hi ha una de descoberta d'entitats socials i ens han triat a nosaltres
entre d'altres.

Fa poc l'Edu i jo ja ho vam fer amb un altre grup d'escoltes i va anar molt
bé. Es tracta d'explicar una mica què fem, què proposem i com fem. Es veu
que de l'altra vegada van quedar molt contents!!! No és tipus xerrada, és
tipus conversa. Nosaltres ho vam fer en una terrasseta de la plaça del Sol i
després els vam ensenyar una mica l'infoespai i tal.

És important ja que aquests noies i nois seran els futurs caps de molts nens
i nenes i en l'educació està la clau per a que les coses canviin. Per
exemple, en l'altra vegada, una aspirant al títol de monitora ens explicava
que amb el seu grup feien jocs relacionats amb el consum responsable. Està
molt bé fer sinèrgia i compartir idees i recursos!

Bé, doncs, el cas és que m'encantaria fer-ho a mi altre cop, però casi segur
que seré fora els pocs dies de festa que tindré.

Algú és queda per aquí i li agradaria fer-ho?? És molt senzill i agraït!

Necessiten tancar-ho força ràpid perquè queda poc temps, com a principis de
la setmana que ve. I sinó quedaran amb alguna altra entitat.

Ja dieu alguna cosa!!!

Us deixo el seu mail aquí, amb la seva adreça de correu electrònic. Ell mira
el correu cada dia.

Una abraçada!

ester.