[energiadecreixent] Bolonya s'aplica a cops de porra!

david bertran dbertranatelefonica.net
Dme Mar 18 20:46:12 CET 2009

Enviado el: miércoles, 18 de marzo de 2009 15:43
Para: No65hores
Asunto: [LaCrisi-paguinElsRics] Bolonya s'aplica a cops de porra!

Davant de tots els fets succeïts avui, desallotjament del rectorat de la UB
i càrregues policials constants pel centre de Barcelona, el Sindicat
d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) fem públic aquest comunicat de
valoració i fem una crida a
- les concentracions de les 17 hores a la comissaria de Les Corts de suport
als detinguts
- a les 20 hores a la plaça Universitat per denunciar l'actual estratègia
repressiva de les autoritats universitàries.

P.S: el comunicat el trobareu penjat al web del SEPC ja que adjuntat pesa
massa. Moltes gràcies,

Relacions Polítiques
Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans

Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC)
Domicili Social: C/Aragó 459, Local 2. 08013 Barcelona
Telèfon: 93 554 21 80 / 629 94 67 90
Contacte: sepc.comunicacioagmail.com
www.sepc.cat

--
Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC)
Domicili Social: C/Aragó 459, Local 2. 08013 Barcelona
Telèfon: 93 554 21 80 / 629 94 67 90
Contacte: sepc.comunicacioagmail.com
www.sepc.cat

Campaña QUE LA CRISI LA PAGUIN ELS RICS!

web usada actualmente por la campaña:
www.moviments.net/xarxacontratancaments

Nombre usado por la lista
No65horesallistes.moviments.net
Altas, Bajas y Modificaciones de los subscritos: