[energiadecreixent] Comunicat unitari de la xarxa pel decreixement per donar suport a l'Enric?

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dme Mar 18 20:18:30 CET 2009

Edu, podem afegir-hi que en aquests moments hi ha més mobilitzacions
dels estudiants i que demà a les 10h del matí s'ha convocat un
esmorzar de suport a l'enric davant dels jutjats de lluis companys?

mua

Eduard Folch <eduard.folchagmail.com> ha escrito: