[energiadecreixent] Busquen xerrador a Olesa!

ester c ishtar888agmail.com
Div Mar 13 11:40:59 CET 2009

Edu,

Quan vas marxar de la reunió vaig tornar a comentar lo de la xerrada a Olesa
i li vaig dir a la Laia si no li molaria anar-hi amb tu. ja que deies
d'anar-hi amb algú.

ella va dir que potser sí, pq seria per aki al matí del diumenge 28 pq hi ha
la mani akella en defensa territori.

poseu-vos en contacte els dos i confirmeu algo a akesta gent q està
esperant!

peto

ester.

El 9 / març / 2009 00:11, Eduard Folch <eduard.folchagmail.com> ha escrit: