[energiadecreixent] Busquen xerrador a Olesa!

Eduard Folch eduard.folchagmail.com
Dil Mar 9 00:11:14 CET 2009

Hola bonics!!

La meva zona? jejeje això és del Baix Llobregat i jo sóc al Bages.... ;P
No ho se... m'hauré de mirar l'agenda. Igualment per fer xerrades estic
baix d'ànims... a veure si m'ho repenso. Si pogués fer-la amb algú altre...

petons! :))
nanit