[energiadecreixent] 17 de juny: Debat-tertúlia?? o Assemblea??

Andrea Calsamiglia acalsamigliaagmail.com
Dij Jun 11 01:20:43 CEST 2009

ok! perfecte!

de què parlem, doncs?? fem el tema veganisme (valèria, com ho tens?) o
parlem de transition towns?? el juan, un dels estudiants del master que v a
viatjar a totnes i bristol i que està fent la tesina del master sobre
transition, entregarà el treball final aviat. potser estaria bé fer
conicidir la tertúlia sobre això amb la finlaització del trebsll, més que
res peruqè serà un document en català o castellà fàcil de llegir per a
tothom, què us sembla?? també hi podríem convidar la gent del node de
"barcelona en transició"... en fi, altres propostes??

petons!

andrea

El 10 / juny / 2009 19:40, david bertran <dbertranatelefonica.net> ha
escrit: