[energiadecreixent] 17 de juny: Debat-tertúlia?? o Assemblea??

david bertran dbertranatelefonica.net
Dme Jun 10 19:40:26 CEST 2009

Jo també penso que les tertúlies no s'haurien de tocar.
Serveixen per créixer personalment, però també per créixer com a grup, no
tant en un sentit quantitatiu o numèric (no tenen com objectiu fer augmentar
els nostres recursos econòmics, ni tampoc expandir la militància
decreixentista) com sí és el cas de les assembles (que intenten expandir el
missatge i la militància decreixentista així com també dotar-nos de més
recursos econòmics) sinó més aviat en sentit immaterial, molt
decreixentista.
Estic parlant del vessant qualitatiu del creixement, que hauria de ser la
pedra angular dels decreixentistes. I en aquest cas, vol dir adoptar idees,
aprendre a escoltar, resoldre dubtes, conèixer als altres, avaluar les
contradiccions, duptar, etc., és a dir, res que favi apujar el PIB, però sí
enfortir les relacions entre decreixentistes i enfortir el discurs
decreixentista.

----- Original Message -----
From: "Salvador Pueyo Puntí" <spueyopuntiahotmail.com>
To: <energiadecreixentallistes.moviments.net>
Sent: Wednesday, June 10, 2009 5:18 PM
Subject: Re: [energiadecreixent] 17 de juny: Debat-tertúlia?? o Assemblea??

A no ser que hi hagi alguna cosa urgent jo trobo que molaria molt mantenir
les tertúlies dels tercers dimecres... però no sé què en pensa l'altra
gent... El que no va quedar clar és el tema. La primera idea era transition
towns, però també es va dir que podria ser veganisme (Valeria?), i de temes
interessants n'hi ha molts més.

Salva