[energiadecreixent] premi difusio decreixement

Magali Permanyer magali.permanyeragmail.com
Dij Jun 4 17:25:40 CEST 2009

Laia, no sé molt bé què es demana pel premi...però potser també hi podies
afegir el tema de la festa (et podem passar el cartell), i els inicis del
grup de ràdio, que en certa manera també és difusió...te un logo propi.

si vols t'ho passo, ja em diras.

ptons maga