[energiadecreixent] premi difusio decreixement

laia vidal laietaamoviments.net
Dij Jun 4 12:55:12 CEST 2009

Hola,

el tema del premi, que va quedar penjat, jo miraré de fer-li arribar a
la gemma tot el que recordi de xerrades i actes que s'han anat fent,
ella ja té lo de la marxa, que miri també el pedalin i després, la
trobada cal cases, i aquest any doncs els actes/xerrades vàries pel
territori, jo li enviaré les que son de barna i voltants, el que
trobi/recordi.

si teniu algun cartell o material li feu arribar a ella o a mi, millor a
mi perque aixi ho recopilo...jo cartells no en tinc masses...

gràcies

Laia