[energiadecreixent] Mercat d'intercanvi a Sant Antoni, 18 gener matí

Laura Blanco Grau lblanco_grauayahoo.es
Dma Gen 13 09:15:44 CET 2009

aquest diumenge hi ha mercat d'intercanvi a Sant Antoni, i ens conviden a demanar una taula, per intercanviar, fer difusió, ...
Pot ser un bon lloc per informar de la xarxa i els NAPS, de la nova web....
Jo no hi puc anar. Si algú s'anima, aquí baix teniu com demanar una taula.

fins aviat!
Laura

----- Mensaje reenviado ----
De: XAVIER LATORRE TAPIS <xlatorre en ub.edu>
Para: lblanco_grau en yahoo.es
Enviado: lunes, 12 de enero, 2009 19:00:34
Asunto: Agrair difusió

Hola Laura,

Agrair si a les teves xarxes de decreixement o d'altres pots convidar a la
participació del V  Mercat d'Intercanvi a Sant Antoni.

Pot estar molt animat i fer molts intercanvis (ja tenim reservades 34 taules).

Si la Xarxa de decreixement vol reservar una taula o altre gent, m'ho comuniques
a: mercatintercanvi en xarxantoni.net Gràcies!!

T'adjunt el fulletó anunciant el Mercat per a què es pugi difondre a les teves
xarxes. Gràcies!!

Una abraçada,

Xavi

P.D. Ens veurem?