[energiadecreixent] ¿Quién teme al decrecimiento feroz?

Cris Pérez Vàzquez t2dcrisagmail.com
Dis Feb 21 09:13:49 CET 2009

Hola Ton i a tothom,

Us podeu donar d'alta vosaltres. Qui no estigui encara donat d'alta al web,
ha de clicar aquí:
http://decrx.pronetarios.net/user/register?destination=comment/reply/391%2523comment-formi
omplir les dades.

Després i per a qui es vulgui donar d'alta a OVNI, heu de clicar aquí:
http://decrx.pronetarios.net/grup/ovni i pitjar "login".

Salut!

Cris