[energiadecreixent] Xerrades demanades i pendents de fer

Laieta laietaamoviments.net
Div Abr 24 12:13:14 CEST 2009

Gràcies valeria, ets preciosa!!!i gràcies a tots els que responeu que
podeu fer-vos càrrec urgentment d'alguna coseta...ja està lligat lo del
diumenge, en principi hi va l'edu..jo m'escaquejo... i lo del dia 2 m'en
faig càrrec, no sé si hi anirem blai i jo però sinó algú de girona...el
dia 14 n'hi ha dues..si ningú surt, jo puc fer-ne alguna també i si algú
em vol acompanyar...

petons

Laia

En/na Valeria Mikiej ha escrit: