[energiadecreixent] Xerrades demanades i pendents de fer

Valeria Mikiej valchayahoo.com
Div Abr 24 02:13:23 CEST 2009

Gràcies a tots per respondre!!!!

Per les xerrades d'aquest diumenge en principi hi aniràn Laia i Edu a la de Revolució
Verda Joves d'Olesa i Alex i Salva a la de Fira d'Entitats de la Sagrada Familia... serà així?

Quedarien per definir les seguents:

- 2/5, Breda Casal terra roja - Contacte: Aleix: xatu14ahotmail.com Blai i Laia?

- 14/5

"Intro al Decreixement", a Castellar del
Vallés. Contacte: Xavi Arderius L'altraveu  i

Sala d'Estudi Nocturna de la Biblioteca Ignasi Iglésias-Can Fabra. (22h)

- 2/7

El decreixement a nivell local: de la teoria a la pràctica - ATTAC -
19,45h a 20,30h

I ja anirè afegint les noves...

Adeu!

Valeria