[energiadecreixent] XERRADA URGENT

Cris Pérez Vàzquez t2dcrisagmail.com
Dme Abr 22 20:28:14 CEST 2009

Hola!

Jo ahir vaig anar a Molins. No vaig recordar de dir-vos res. Va anar força
bé, amb gent molt diversa i alguna molt motivada. Els vaig convidar a fer
servir la web per crear un grup de treball o per incorporar-se a algun grup.

Diumenge no puc anar-hi!

Una abraçada,

Cris

El 22 / abril / 2009 20:25, Laieta <laietaamoviments.net> ha escrit: