[energiadecreixent] XERRADA URGENT

Laieta laietaamoviments.net
Dme Abr 22 20:25:45 CEST 2009

Ueps, ha estat fallada meva i això em recorda que necessito traspassar
el tema de les xerrades ja, perquè vaig de cul i m'oblido de les coses
com veieu. Havíem quedat a l'abril, però m'ha passat el temps tant ràpid
que ni m'en recordava...us passo l'excel de xerrades pendents, veureu
que pel 14 de maig n'hi ha dues per exemple, ha de sortir gent...hem de
solucionar lo de la descentralització a la web però igualment penseu que
la majoria de xerrades seràn a barna i àrea metropolitana.... s'ha creat
un grup de xerraires i premsa de crisi i decreixement a la web, allà es
poden penjar les xerrades que es fan per tenir-ho clar, però després
estaria bé que els possibles xerraires es posin al grup per tal d'anar
contestant on poden i on no poden anar, en comptes de fer-ho per llista....

us passo l'excel, valèria et puc trapassar aquest tema de xerraires a
tu? i t'encarregues de penjar-ho al nou grup de la web i ja t'ajudo
sempre que calgui?

per aquest diumenge a mi no em va bé però si no tinc altra opció, com
que l'error és meu, doncs ja miraré de fer-ho d'alguna manera....

però algú més podria?

petons

Laia

En/na ester c ha escrit: