[energiadecreixent] Sobre el debate de OVNI

ester c ishtar888agmail.com
Dme Abr 22 11:31:58 CEST 2009

Bufffffff!

Veig que no serà gens fàcil. Aquesta noia, la Simona, veu perfectament clar
que no és "adequat" fer el que volem fer. És evident que no és 'políticament
correcte' en una institució com el CCCB... però segueixo pensant que cal
fotre'ls-hi canya.

Per mi, i per a nosaltres, crec, es tracta de mostrar les reflexions del
grup que ens genera participar en un espai com el CCCB ple de
contradiccions. Crec que hauria estat millor portar el debat allà (frases en
cartulines o com fos) sense consultar res. Ara serà més difícil... No sé com
ens ho podem fer. Jo no puc anar el dijous a les 16h al CCCB a parlar amb
aquesta noia...  Però estaria bé que algú que també tingués el tema clar
pogués anar amb la Valeria a fer pressió o almenys a que no estigués ella
sola...

No sé... com ho veieu?

Sinó 'ens deixen' fer-ho, inclús en alguna xerrada que faci algú es podria
introduir el tema també, colar-lo per allà i dir-ho en públic, fer pensar a
la gent...

Correm el risc que no ens diguin mai més de fer xerrades sobre
decreixement... però en fi, penso que hem de tenir la suficient llibertat
d'expressió per poder mostrar honestament les nostres idees allà on sigui.

Què opineu d'aquestes frases? :

(...)pero no tenemos que olvidar que estamos aqui y es
nuestra eleccion. Los que no estan de acuerdo no tienen ninguna
obligacion.
Si quieres plantear la cosa a nivel publico, antes lo tenemos que
comentar... al principio no me parece buena idea, sobretodo no encuentro
el contexto, pero estoy abierta en las propuestas.

Ja direu...

Una abraçada,

ester.