[energiadecreixent] Fwd: Festa

Andrea Calsamiglia acalsamigliaagmail.com
Dma Abr 7 19:25:35 CEST 2009

---------- Missatge reenviat ----------
De: Valeria Mikiej <valchayahoo.com>
Data: 5 / abril / 2009 21:43
Assumpte: Festa
Per a: acalsamigliaagmail.com

Hola Andrea!  No puedo enviar mails a la lista de Entesa (ya lo hablaré con
Edu!), ¿puedes reenviar este mail?

Moltes gràcies, petons!

Vale

Necessito el logo del cargol d'Entesa per passarse-lo a l'Aleix pel flyer,
algú m'ho pot passar?

Han confirmat els de Batak??? A mi Gadjo encara no, i avui he conegut
un'altre grup que parlaran entre ells a vere si els interessa venir a tocar
(suenen bé!)

Abraçadetes a tots, bon começament de setmana!

P.D.:  Si ningú no diu res passo "DECREIXEMENT... desFESTA del consumisme"
pel títol del flyer, a mi em sembla bé!

Vale