[energiadecreixent] PROGRAMA:Setmana de lluita contra els transgènics i per la Sobirania Alimentària

ester c ishtar888agmail.com
Dma Abr 7 17:22:51 CEST 2009

Hola, envio -altre cop, perquè crec que no ha arribat- el programa de la
setmana de lluita (és possible que de vegades em diu que m'he d'esperar que
el moderador de la llista aprovi el meu missatge?)
apali

  Setmana de lluita contra els transgènics i per la Sobirania Alimentària

14 al 18 d'abril

PROGRAMA

 Dimarts 14 d'abril

Cine-Fòrum: El Món Segons Monsanto.
Horari: 19-22h

Lloc: Centre Cívic Convent de Sant Agustí; C/ Comerç, 36. <M> Arc del Triomf
(L1).

Organitzen i convoquen Transgènics Fora! i Greenpeace.

Dimecres 15 d'abril

Cinefòrum: Ni Carrefour ni mercadona alimentaran al món. Efectes de la
lógica supermercadista als pobles i territoris.Hi ha alternatives? Amb el
Documental "Tesco-land, the supermarkets that's eating Britain"

Horari: 19.30h

Lloc: Xarxa Comunitària de Sant Antoni-toni; C/ Viladomat, 78, 4a planta <M>
Poble sec (L3) o <M> Sant Antoni (L2)
Organitzen i convoquen: Supermercats No Gràcies

Dijous 16 d'abril

Gran concurs anual de Petroaliments "Saps d'on venen els aliments que
compres?"

Horari: 13-15h

Lloc: Mercat de la Boqueria. Rambla de les Flors

Cine-Fòrum i xerrada "Deute ecològic i decreixement"

Horari: 19-22h

Lloc: CSO BarriKarme, C/Carme 25 bis. <M> Liceu (L3).

Organitzen i convoquen: RepsolMata i Entesa pel decreixement.

Divendres 17 d'abril

Cercavila contra els transgènics i els petroaliments i per la sobirania
alimentària

Horari: 17-20h.

Lloc: Drassanes. <M> Drassanes (L3).

Organitza i convoca: Grup de treball contra els petroaliments (Campanya “No
et Mengis el Món”, Col·lectiu Repsolmata, Ecologistes en Acció, Educació per
a l'Acció Crítica, Enginyeria sense Fronteres, Entesa pel Decreixement,
Entrepobles, Grup de Bionegocis, Grup de Suport al MST, Som Lo Que Sembrem,
la Campanya “Supermercats No, Gràcies!” i Col·lectiu Transgènics Fora!)

Dissabte 18 d'abril:  Manifestació estatal a Saragossa "per una alimentació
i una agricultura lliures de transgènics"

Més informació sobre la setmana de lluita a:

informaciosetmanaayahoo.es <informaciosetmana%40yahoo.es>;
www.transgenicsfora.org <http%3a//www.transgenicsfora.org>;
www.edpac.org/petroaliments;
www.noquierotransgenicos.wordpress.com<http%3a//www.noquierotransgenicos.wordpress.com>