[energiadecreixent] Sortida de grup al Delta del Llobregat

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Dma Abr 7 15:23:28 CEST 2009

Hola a totes,

Diumenge passat vaig fer una visita al parc natural del Delta del Llobregat.
Només volía dir que degut a les obres que s´han fet a l´autovia de
Castelldefels, s´ha eliminat la parada d´autobus més propera a l´entrada del
parc. Llavors la parada seguent es al costat de Gava mar.

Per cert, es brutal el que estan fent. Ciment per tot arreu. Inmensos camps
de conreu s´han convertit en parkings gegants d´aparcament, carreteres,
bifucacions, rotondes, poligons industrials, etc, etc. Encara no fa un any
que no anaba per l´autovía i els cambis han estat radicals en el paisatge,
tot en un temps record.

Jose.