[energiadecreixent] Sortida de grup al Delta del Llobregat

Laura Blanco Grau lblanco_grauayahoo.es
Dis Abr 4 21:53:50 CEST 2009

ei, he estat desconectada, no puc anar a la sortida, però tinc moltes ganes de fer algo així...
Bé, en parlem a l'assebles el dia 15.
Petons

________________________________
De: david bertran <dbertran en telefonica.net>
Para: Xarxa pel decreixement <energiadecreixent en llistes.moviments.net>
Enviado: sábado, 4 de abril, 2009 16:49:49
Asunto: Re: [energiadecreixent] Sortida de grup al Delta del Llobregat

Hola gent!

Bé, són les 17h del dissabte 4 d'abril i només hi
ha 4 persones apuntades del grup a la sortida de demà.
Aquest és una xifra que no satisfà el propòsit pel
qual s'ha ideat fer aquesta sortida al delta del Llobregat.
Així doncs, i a esperes que em dongueu la vostra
conformitat, desconvoco la sortida de demà a esperes de la propera reunió de
grup on determinem quin dia podrem fer-la amb un mínim quorum.

Si no rebo emails que em diguin el contrari, avui a
les 18 hores editaré a la web la decisió d'aplaçar definitivament la sortida de
demà sense data de convocatòria.

Llàstima...

David