[energiadecreixent] Así son la cosas: "Aliança Cívica pel Decreixement"

enric enricamoviments.net
Dma Set 30 13:52:48 CEST 2008

Aixó no es res nou i nosaltres ja ens hem estat definint abans.
Quan parlem de decreixement i contrapoder o decreixement i autonomia ja
hem agafat una via que ens defineix més que no només el decreixement.

Per això, s'ha de vigilar quan s'opta per pensar que anomenant-nos xarxa
pel decreixement ja n'hi ha prou.

salut!
enric

En/na Asier Illarramendi ha escrit: