[energiadecreixent] Propostes propera assamblea dimecres dia 1 octubre

ester c ishtar888agmail.com
Dil Set 29 23:44:45 CEST 2008

Hola,

Jo proposo que hi hagi un espai al principi de la reunió (o potser
quedar mitja hora abans) per aclarir alguns dubtes i malsentesos que
hi ha hagut darrerament al grup, però proposo dedicar-li un temps fixe
i concret per no anar-nos per les branques i poder agafar finalment
les regnes del grup aquest curs i avançar.

Per la resta de la reunió em sembla bé la proposta de la Laura.

Si considereu que és millor quedar mitja hora abans digueu alguna
cosa. Sinó fins dimecres.

El 29/09/08, Laura Blanco Grau <lblanco_grauayahoo.es> ha escrit: