[energiadecreixent] ACTA REUNIÓ Banc Recursos-Espai Públic Autònom

facililloamoviments.net facililloamoviments.net
Dme Set 24 13:18:42 CEST 2008

ostia! fins ara no me n'havia adonat de que el 2 d'octubre es ja! Perdò,
tinc masses coses al cap. Ara mateix envio un mail definitiu a revoltes
amb la data correcte.(per cert, us he fet publicitat enganyosa de la
vostra reunió, igual així té un gran exit, no? (sic)
salut!

arnau