[energiadecreixent] ACTA REUNIÓ Banc Recursos-Espai Públic Autònom

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Dme Set 24 13:01:39 CEST 2008

Hola!
Pel tema dates, jo crec que vam dir el 22 de novembre, perquè havia de
passar mínim un mes...
Arnau, la del 2 d'ocubre que vas veure a la Teixidora era una altra molt
més concreta, la del grup de treball per preparar el manual d'autogestió
de la vida quotidiana.
Si ningú diu el contrari jo ho deixaria així, perquè crec que és com ho
vam acordar i fixar nova data al fòrum pot ser un merder..ja tenim prou
feina amb els alliberats! Bé, és almenys la meva opinió...
Salut!

Anna