[energiadecreixent] 3ª Assemblea de Movimentes Socials de Catalunya: canvis

facililloamoviments.net facililloamoviments.net
Dma Set 23 16:28:13 CEST 2008

no sería aquesta assemblea un bon lloc per presentar la nova xarxa pel
decreixement a nivell català enlloc de continuar donant com a únic
referent l'Entesa?

arnau