[energiadecreixent] 3ª Assemblea de Movimentes Socials de Catalunya: canvis

Alfonso López Rojo alfonsolopezrojoayahoo.com
Dma Set 23 12:32:06 CEST 2008

Hola gent de L'Entesa:

 La 3ª Assemblea de Moviments Socials de Catalunya (que va a sortir del Fórum Sócial Catalá) no es celebrarà dissabte que ve dia 27 com estava previst... s'està pendent que la nova data sorgeixi d'una autoconvocatoria en consens dels diferents moviments que formen l'Assemblea... i de moment es remena el dissabte dia 11 d'octubre.

A veure si surt una data i podem preveure la nostra assistència ( record que jo vaig estar en la segona assemblea, era l'únic de L'Entesa pel Decreixement que havia, la primera assemblea va ser la qual es va fer en la Universitat i va concloure el primer Fórun)

Una Assemblea dels movimiments  socials, aviat i bé temperada,  seria molt oportú per a veure d'orquestrar alguna cosa conjunta per a donar resposta a la "crisi"..... o no ?

Edu, Esteve.... i persones que teneis accés a la web de L'Entesa : sisplau , esborrar la convocatòria del dia 27 de l'agenda,  que queda anul·lada.

Estaré pendent del tema. Salutacions , Alfonso