[energiadecreixent] xerrades i conferències

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Div Set 19 22:04:20 CEST 2008

Hola, bona nit,

pel que fa la meva situació, ara vaig una mica col·lapsat i per assumir
un compromís d'aquest tipus m'haig d'organitzar amb una mica de temps.
Celebro que hi hagin persones noves, com el Miquel de Sant Cugat, que
es vulguin atrevir a fer un pas endavant.
Penseu que preparar una xerrada és una manera molt bona d'aprendre
coses i clarificar-se les idees i, sobretot, que la part més
interessant són les reaccions i inquietuds dels participants!

Fins aviat,
stefano