[energiadecreixent] a Sant Cugat

Miquel mikellatinet.org
Div Set 19 10:11:44 CEST 2008

Hola,
us escriu el Miquel de Rubí i Sant Cugat -ara mateix un peu a cada lloc-.
Fa molt poc que
m'estic introduint al tema del decreixement, però ja m'he llegit el llibre del Latouche, i m'intento
formar tant com puc. Espero algun dia formar part de la borsa de valents o desvergonyits. Veig que us han demanat
d'anar al meu territori, segurament aprofitaré per a escoltar i així tenir més eines per
quan em toqui. També puc ajudar en el que calgui en aquesta història.
ciao
Miquel

> Hola!
>
> Per la proposta de l'ester d'attac, jo sòc fora aquell
cap de setmana.
> Crec que potser trobarem algú més..esteve, steffano, edu...no

sé...perquè precisament avui ha vingut a l'infoespai l'albert de la
> coordinadora
d'usuaris de la bici, per una xerrada el proper divendres
> a les 20h a l'Espai Jove Torreblanca de Sant
Cugat, avera si hi podria
> anar algú tb...el seu telèfon és 615273935 i el mail
infoaccub.org.