[energiadecreixent] Xerrada a Castellbell i el Vilar, 9 de setembre

laia laietaamoviments.net
Div Set 5 14:25:37 CEST 2008

Hola Edu!!me n'alegro que al teu poble es pugui fer una xerrada, serà
guai si ve alguna gent..jo t'acompanyaria però estic molt liada amb el
tema de la publicació del 17s, de totes maneres si m'ho puc muntar ja et
faria un truc (en tot cas, no per preparar la presentació, simplement
per ser present=)).

Això, més o menys em reincorporo a la vida d'aquí, poc a poquet ok?i la
eina que proposes per augmentar la participació em sembla maca també....

petons i abraçades a tots

Laia

En/na Eduard Folch ha escrit: