[energiadecreixent] attac i assemblees

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dme Oct 22 12:38:25 CEST 2008

Hola gent,

doncs estic d'acord amb tu ester, si de cas hi pensem i en la propera
assemblea ho parlem més en serio, de moment passal's això, jo crec que
hi haurà tema per xerrar.

Per altra banda penso que hauríem de fer un ordre del dia clar si
tenim temes pendents, ja que crec que vindrà bastanta gent nova i
alguna cosa hem de tenir clara...m'han preguntat un parell de persones
a l'infoespai interessades en informar-se i col.laborar, penso que
haurem de tenir clar què els diem i explicar-los més bé (jo ho vaig
intentar) el procés de descentralització de la xarxa, els grups que
estan funcionant etc.

ànims!

Laia