[energiadecreixent] Fwd: Colaboración con ATTAC

ester c ishtar888agmail.com
Dma Oct 21 16:18:22 CEST 2008

Hola a totes,

Si no recordeu malament, amb el mail on adjuntava l'última acta del nostre
grup (1octubre) us explicava una proposta d'ATTAC per l'Escola d'Estiu del
2008 i que diguéssiu propostes de xerrades. Els havíem de dir algo el més
aviat possible i ara em reclamen aquesta informació.

Les úniques propostes que han sortit (era interessant fer una xerrada més
teòrica i una altra més pràctica, però poden sortir més de 2 propostes) són:
1) Decreixement a nivell local
2) Sistema financer i habitatge (tot i que ens van dir que el tema financer
ja el tocaven molt els d'ATTAC, així que no sé si és convenient).

Jo no em veig amb cor de enviar com a definitives aquestes propostes, ja que
només ens hem posicionat dues persones i crec que caldria discutir-ho més.
Si us sembla, els envio això com a no definitiu i en parlem a l'assemblea
entre totes per triar quines xerrades podem fer realment, i els dic que
s'esperin a la nostra assemblea o que vinguin.

Per cert, penso que en comptes de fer assemblees cada mes que queden molt
lluny una de l'altra, podríem fer-la cada 3 setmanes (q no és ni cada 15
dies ni cada mes) perquè van sortint molts temes en els quals jo em sento
impotent a través del correu i sento que perdo molt de temps (al contrari
del que es podria pensar). Però bé, si ningú comparteix la meva opinió,
doncs ho deixem tal qual està.

Gràcies,

Ester.