[energiadecreixent] donar-se de baixa o d'alta?

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Dil Oct 6 19:50:42 CEST 2008

Hola Arnau,

he copiat i pegat d´un altre missatge que demanava el mateix.

pots fer-ho tu mateix, al peu de cada missatge emès a la llista apareix
l'adreça web que permet fer-ho (al final de tot de la pàgina web):

Salut.