[energiadecreixent] donar-se de baixa o d'alta?

facililloamoviments.net facililloamoviments.net
Dil Oct 6 14:06:47 CEST 2008

yep, no se com es fa, però em volia donar de baixa d'energiadecreixent...
algú ho pot fer o dir-me com es fa?

Les raons? Doncs centrar la meva atenció en la construcció de la xarxa pel
decreixement que estem engegant. En el meu cas té molt sentit, ja que fa
temps que no col.laboro amb l'Entesa. Però crec que té sentit també a un
altre nivell, en la línia del que deia la Laia ¿Per que continuar passant
pel tràmit de l'Entesa quan aquesta s'ha convertit en un grup local?

No us faig aquesta observació a vosaltres, sinó a tots als que encara
estiguem mantenint d'alguna manera l'imaginari de l'Entesa com a grup
aglutinador. En tot cas, crec que la transició l'estem fent bastant bé, i
que hi serem mentres no tinguem el nou portal. Una abraçada de comiat
entre cometes!

arnau