[energiadecreixent] sobre assamblea, alliberats etc.

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Div Oct 3 12:20:13 CEST 2008

Hola a tots,

primer de tot disculpar-me perquè jo tenia molt clar que podria ser a
l'assamblea però per temes importants que es van allargar molt més del
que pensava, em va ser impossible passar per l'infoespai fins les 9
del vespre. Espero veure l'acta ben aviat per tal de poder veure què
vau parlar. Però per ara,abans de saber res, la veritat és que
comparteixo bastant el que diu l'Andoni, en el sentit que ara mateix
hi ha tant moviment, entre tot el tema de crisi i el 17s per la meva
part per exemple, i tot el tema del BR-espai públic autònom, que no sé
si ens hauríem de dedicar més a intentar aportar les nostres energies
a la xarxa global, posant-nos en temes concrets cada un, que
reunir-nos molt nosaltres a nivell de barcelona....

pel tema de les xerrades per exemple, no para de trucar gent
demanant-ne, ja sigui per crisi o per decreixement, i crec que li hem
de poder donar sortida. Sòc del parer que allà on es pugui, la gent
s'ha d'espavilar amb la info que ja té. Per exemple, ahir em van
trucar la CUP de Vic, en Carles de Cardona, ell ja té molta info i
estàn pensant en fer unes xerrades de decreixement amb la gent indepe
de Vic pel 24 d'octubre o el 7 novembre...ell diu que s'en pot sortir
sol però que si algú hi anés, millor. El seu telèfon és 659948994.

Per altra banda aquest matí he rebut una trucada la mar de maca també,
de la Rosa Maria, tècnica de mediambient de santa maria de
palautordera, volen algú que parli de les transition towns i
d'exemples pràctics de decreixement a nivell local, per abans de final
d'any....per posar el decreixement a la pràctica al seu poble de 8.000
habitants. D'això en podria parlar la gent que estava en l'eix de
decreixement a nivell local de cal cases no?i també la gent de can
masdeu..vull dir que això se solaparia més amb la xarxa global,
aleshores penso que potser estaria bé, en la reunió de demà a la
tarda, que a més de equipo A d'activistes sorgís l'equipo A de
xerrades (per quan la gent del territori concret no es pugui
espavilar), o també podrien ser activistes/xerraires.

M'espero a veure l'acta de l'assamblea, però jo també aposto per
segons què és millor no duplicar esforços, i més en un moment clau com
ara.

Laia